Ready, set... go! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Liset Erik - WaarBenJij.nu Ready, set... go! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Liset Erik - WaarBenJij.nu

Ready, set... go!

Door: Liseterik

Blijf op de hoogte en volg Liset

26 Juli 2016 | Nederland, Beuningen

Mindfulness... Erik zijn collega heeft er een cursus in gehad. Cynisme was een van de tekenen dat je dicht bij een burn-out was of bent. Als Erik er zo over nadenkt, is het wellicht beter om te stoppen met vakanties; alle resiblogs zijn toch wel enigszins cynisch. Wellicht is Erik overspannen van de vakanties. Wat een heerlijke First-World-Problems.

Tijdens deze gaan we West-Canada verkennen. Het recept is hetzelfde: 2 mafkezen, een camper een veel dooie dino's (olie) om het geheel aan te drijven.

Wellicht is er een kans op de terugkeer van het Ultieme Souvenir... maar dat moet in het vliegtuig nog bepaald (/uitgevochten) worden.

Veel leesplezier en hopelijke is jullie anticipatie net zo groot als die van ons! Of groter :)

Voor de leesgekkies die achterlopen, de mensen van waarbenjij zijn zo vriendelijk geweest onze oude blogs te verplaatsen:
Amerika: http://liseterik1.waarbenjij.nu/
NZ: http://liseterik2.waarbenjij.nu/

Knuffels!

• 27 Juli 2016 - 08:12

Lieke:

Heel veel plezier in Canada gewenst =D! Dat wordt weer een megamachtigmooie roadtrip! Geniet ervan, ondanks Eriks cynisme haha. X

• 27 Juli 2016 - 11:48

Jenny:

Of, geniet ervan DANKZIJ Erik's cynicisme? :p

• 27 Juli 2016 - 13:55

Bert Thijssen:

Het begin is er, ben benieuwed naar jullie ervaringen en verhalen. Veel moois en plezier.

• 27 Juli 2016 - 15:45

Ineke:

Flightradar aan en we "zien' jullie met een bloedgang vliegen. Nog 6 uurtjes en dan.....hotel.
    Fly on the wings off love xxx

• 27 Juli 2016 - 15:45

Fly on the wings off love xxx

• 27 Juli 2016 - 23:18

Leon:

Bedankt dat je toch stiekem nadenkt over mijn training in mindfullnes!
    Zijn mijn tips om een burn out te voorkomen ergens goed voor. Nu beginnen met fruit eten en veel water op vakantie! Sporten is all reeds gedaan door de 4 daagse uit te lopen.
    Geniet van jullie vakantie en rust maar lekker uit ........ het spaanse cynisme wacht op jouw terugkomst in je nu al overvolle e-mail box.
    Veel plezier en pas op voor grizly beren :)

• 31 Juli 2016 - 00:12

Ineke:

Lake Louise op GE gezien, de winter is daar ook erg mooi. Helaas kan ik foto's hier niet plaatsen, maar mooie ijssculpturen op het meer.